Hotel Arkada a reštaurácia Námestie Majstra Pavla 26, 054 01 Levoča

Hotel Arkada a reštaurácia





244 Recenzie
  • štvrtok10–22
  • piatok10–22
  • sobota10–22
  • nedeľa10–22
  • pondelok10–22
  • utorok10–22
  • streda10–22




Hotel Arkada a reštaurácia Námestie Majstra Pavla 26, 054 01 Levoča




O podniku

Hotel Arkada *** Levoča |

Kontakty

Webová stránka
Zavolajte nám
0534512255
Námestie Majstra Pavla 26, 054 01 Levoča

Hodiny

  • štvrtok10–22
  • piatok10–22
  • sobota10–22
  • nedeľa10–22
  • pondelok10–22
  • utorok10–22
  • streda10–22

Funkcie

  • Bezbariérové parkovanie
  • Bezbariérový vstup
  • Bezbariérová toaleta
  • Toalety
  • Rozvoz
  • Jedlo na mieste
  • Dezert
  • Neformálne
  • Jedlo so sebou
  • Detské menu
  • Obed
  • Večera
  • Vhodné pre deti
  • Káva
  • Skupiny




Odporúčané recenzie

Marek Geha
10.01.2024
Hotel Arkada a reštaurácia
Hotel priamo v centre, veľmi milá a ochotná obsluha. Wifi internet zdarma na izbe. V cene aj šampón, osušky, hrebeň a odličovanie. Vrelo odporúčam, prídeme aj na budúce
Janka Surova
24.12.2023
Hotel Arkada a reštaurácia
Izby sú krásne,čisté a veľké .Personál milý a ústretový .Strava vynikajúca.Hotel odporúčam .
Vlado Kacej
15.12.2023
Hotel Arkada a reštaurácia
Jedná hviezdička je veľa. Obrovské sklamanie všetkých hostí mesiac vopred objednanej a dohodnutej rodinnej oslavy. Príliš nervózny a arogantný majiteľ reštaurácie, ktorý na poslednú chvíľu zmenil podmienky návštevy jeho reštaurácie. Mám vysoké náklady na prevádzku, čašnícka potrebuje ísť skôr domov, o 16.00 hod. choďte domov, vezmite si všetky svoje veci a oslavujte si doma, to je len časť hlúpych reči majiteľa, ktoré zákazník vôbec nemusí počúvať, hlavne keď je ochotný si všetky náklady spojené s oslavou zaplatiť. Na poslednú chvíľu sme oslavu v tejto reštaurácii zrušili a oslavu presunuli do iného zariadenia. A urobili sme dobre. Typicky príklad, ako by to v gastroprevádzke nemalo fungovať. Žiadna ústretovosť, žiadny ľudský prístup k zákaznikovi. Hamba. Odporúčam nenavštíviť.Dobrý deň.Pán Čurilla, Vaša odpoveď je plná protirečenia a nezmyslov. Tvrdíte, že sme plný zloby. Plný zloby ste bol Vy, keď ste vrieskal po nevinnému členovi mojej rodiny, ktorý prišiel ozdobiť miestnosť. Vedľa boli iní členovia rodiny aj s deťmi, ktoré na Váš krik hneď zareagovali. Áno, prácu Vášho personálu si naďalej veľmi vážim, asi to pod Vašim vedením nemajú také ľahké. Neboli sme spokojní s Vaším arogantným prístupom. Píšete, že základom Vašej existencie je spokojnosť zákazníkov. Ale veď Vy ste po hosťovi kričal. Keď sme upozornili, že sa jedná o zjavné nedorozumenie, tak ste povedal, čo zasa chcete? Áno, stáli sme obidvaja oproti Vám a chceli sme si veci slušne vykonzultovať a nájsť spoločné riešenie, ale Vy ste si jednoducho postavil hlavu a otočil sa chrbtom k zákazníkovi. Že nás časovo nelimitujete? Veď ste povedal, že si poseďte do 16. hoď. pretože ona musí ísť o 17. hod. domov a ukázal ste na čašníčku. Veď to počuli aj iní. Objednávali sme miestnosť na rodinnú oslavu približne do 20. hod., bolo povedané že max. do 21. hod. Možno by bolo dobre dať aj doklad o objednávke, na ktorom by bolo uvedené účel, čas do kedy a suma zálohy. Možno by sme sa už tam vyhli nedorozumeniu. Ale u Vás to tak nefunguje. Veď zdravý rozum dá, že sa hodí ešte popoludní nejaké jedlo. Žiaľ od Vás sme takúto ponuku vôbec nedostali. A Vaším základom je spokojnosť zákazníkov? Veď by sme si Vaše jedlo, či už olovrant, alebo večeru samozrejme zaplatili. Naše suché misy by sme si odniesli domov. Vy ste sa so zákazníkom odmietal baviť. Ak by ste mal Vy svoju vlastnú oslavu v nejakej reštaurácii a toto Vám urobil majiteľ, tak nie je to úmyselné prekazenie rodinnej oslavy? Trápnosti, ktoré ste uviedol, čo všetko musíte upratať a pod.? Veď ste už trápny. Píšete, že Vy poskytujete služby. Samozrejme, že by sme si všetko zaplatili, aj toaletný papier, aj vodu do vázy na dočasné uloženie kvetín, aj mydlo na toalete a možno aj penu do kúpeľa, aj by sme umyli riad aj zhasli svetlo. Veď to všetko sa premieta do nájmu za miestnosť. Koľko by ste povedali, toľko by sme zaplatili. Kto povedal, že chceme zaplatiť len za obed? Veď sme mali objednanú aj miestnosť.Akú by ste chcel recenziu, neverejnú? Aký by mala zmysel. To vy sám spôsobujete škodu svojej spoločnosti, len Vaším správaním. Ak chcete mať spokojných zákazníkov, tak treba s nimi komunikovať a nie otáčať sa chrbtom. To sa žiaľ stalo. Celá situácia sa dala riešiť úplne pokojne a jednoducho. Ak máte pocit, že boli z našej strany uvedené nepravdy, môžete to napadnúť.Myslím, že ďalšia komunikácia s Vami už nemá zmysel, asi ste mal zlý deň čo sa v živote stáva, preto Vám odpúšťam. Odporúčal by som oddych. Ponúkam Vám zadarmo Voucher na 3-dňový kúpeľný pobyt v Kúpeľoch Sliač.Prajem pokojný deň.
Radka Rusnáková
12.12.2023
Hotel Arkada a reštaurácia
Mali sme objednané jedlo na stužkovú. Cena na osobu 30€ každý mal mať rovnakú porciu. Bohužiaľ sa to tak nestalo. Na rodičovské a učiteľské stoly sa dostali porcie, ktoré boli dohodnuté. Na stoly študentov s partnermi prišli decke porcie VIDITEĽNE MENŠIE. Jeden kopcek ryže malé masko a k tomu troška omáčky? Veľká nespokojnosť! A to ani nehovorím ako boli porcie pre študentov naložené vážne ako pre dobytok.
Eva Belušová
28.11.2023
Hotel Arkada a reštaurácia
Bola som priamym svedkom (a nie jednym) ako sa pán majiteľ nepekne správa k zákazníkovi. Na dcéru oslávenca sa doslova vykričal a nenechal ju ani prehovoriť. Keď stihla povedať: ,,Prepáčte, ja som len prišla dozdobiť sálu, '' zvýšeným hlasom pokračoval: ,,ja potrebujem zaplatiť ľudí, energie... Dohodneme sa, že tu budete len do 16tej. Pričom dohoda bola do 20tej a priniesť si môžeme slané a sladké pochutinky. Oslávenec mal dohodnutú živú hudbu na 16tu. Sami uznáte
Pavol Petrus
21.11.2023
Hotel Arkada a reštaurácia
Fantastické jedlo za 6,90€. Mimoriadna spokojnosť. Rýchla obsluha, príjemný personál. Džbán vody k menu zdarma
Ludmila Kacejová
17.11.2023
Hotel Arkada a reštaurácia
Dobrý deň Vážený pán Čurilla. Ak máme dať veci naozaj na pravú mieru, tak nedá mi nereagovať na Vašu odpoveď k objednanej rod. oslave zo dňa 23.9.2023. Ak ste recenziu pozorne prečítal, tak opisom situácie nedošlo k žiadnemu znevažovaniu práce celého Vášho personálu. Vašu reštauráciu sme v minulosti viackrát navštívili a prácu Vášho obsluhujúceho personálu si veľmi vážime. Samotný problém nastal vo Vašej nevhodnej komunikácii voči mojej rodine. V odpovedi sa vyjadrujete iba k donesenému jedlu /obložené misy/, ostatne opisy Vášho nevhodného správania zrejme nepopierate. Jednu hviezdičku Vám dávam len zato, že ste sa neskôr ospravedlnil našej dcére za Vaše nevhodné správanie, o čom som sa dozvedela neskôr. Pri objednávaní termínu sme jasne požiadali o miestnosť do večerných hodín. Žiadnu ponuku na večeru sme od Vás nedostali. Pri neskoršom upresňovaní jedla, ste sám navrhol, že si môžeme priniesť koláče a niečo slané. 3 stredné obložené misy /vyrobené vo výrobni/ do Vášho chladiaceho zariadenia navrhol a vložil bez pripomienok Váš zamestnanec ešte v dopoludňajších hodinách. Je jasné, že došlo k nedorozumeniu, načo sme upozornili, ale hodinu a pol pred príchodom hostí ste sa jednostranne arogantným spôsobom rozhodol zmeniť podmienky návštevy Vášho zariadenia. O 16.hod. sme očakávali ďalších hostí z väčšej diaľky s pripraveným kult. programom. Reči, že budeme len do 16.hod., pracovníčka o 17.hod. potrebuje ísť domov, mám vysoké energetické náklady, berte si Vaše jedlo a oslavujte si doma a pod. výhovorky, toto sa v čase, kedy sú už hostia na ceste, medzi slušnými ľuďmi nerobí. Myslím, že Vaša komunikácia s vašimi zamestnancami má zjavné medzery. Vaše osobné a jednostranné rozhodnutie s veľkou dávkou arogancie sme nemohli akceptovať a chápali sme to tak, že jednoducho ste sa rozhodol túto rodinnú oslavu prekaziť, čo sa Vám, ale nepodarilo. Prajem Vám pekný deň.
Martin Kancír
17.11.2023
Hotel Arkada a reštaurácia
Boli sme sa najesť. Jedlo veľmi chutné, kvalitne pripravené, vkusne naservisovane. Obsluha príjemná. Vrelo odporúčam.

Pridať recenziu

Mapa

Námestie Majstra Pavla 26, 054 01 Levoča
Hotel Arkada a reštaurácia