Beko Slovakia S.r.o.

Beko Slovakia S.r.o.





61 Recenzie
  • štvrtok8–17
  • piatok8–17
  • sobota8–12:30, 13–17
  • nedeľa8–12:30, 13–17
  • pondelok8–17
  • utorok8–17
  • streda8–17




Beko Slovakia S.r.o.




O podniku

Domáce spotrebiče | BEKO | Domáce spotrebiče | BEKO

Kontakty

Webová stránka
Zavolajte nám
+421232195390

Hodiny

  • štvrtok8–17
  • piatok8–17
  • sobota8–12:30, 13–17
  • nedeľa8–12:30, 13–17
  • pondelok8–17
  • utorok8–17
  • streda8–17

Funkcie

  • Vhodné pre komunitu LGBTQ+




Odporúčané recenzie

Matej
16.02.2024
Beko Slovakia S.r.o.
oproti starej wmb71241 je tato nova o dve triedy dalej, tichost prania je skvela, motor nepocut iba pradlo prevalujuce sa, moznost dodatocneho nastavenia programov cez aplikaciu, para, priame sprchovanie ktore sa nikde neuvadza, dizajn
Ingrid Krajcovicova
10.02.2024
Beko Slovakia S.r.o.
Dobrý deň, prečítala som si aj pozitívne,aj negatívne recenzie na výrobky značky Beko. Nedalo mi, aby som sa nevyjadrila aj ja. Kúpila som si umývačku riadu na chalupu, kde sa často nedostaneme, takže sme ju použili od februára, kedy sme ju kúpili cca 10-krát. Pred troma týždňami sa nám pokazila odvtedy je problém, pretože servis mi najskôr poradil, čo mám robiť, keď som opakovane telefonovala, zase mi len chceli dať dobré rady. Tak som poprosila, nech mi pošlú servisného technika, ktorý sa mi dodnes neozval. Pravdepodobne to budem musieť riešiť sťažnosťou na Obchodnej inšpekcii, lebo nevidím iné východisko. Toto moje vyjadrenie ukončím konštatovaním, pokiaľ ste si zakúpili túto značku a bola vydarená, nezávadné, máte veľké šťastie. Lebo pri probléme na vás úplne kašlú. Ďakujem
Migrena
06.02.2024
Beko Slovakia S.r.o.
po 2 rokoch používania umývačky riadu zn.Beko sa manželke zlomil tlačítkový ovládač prog. umývania riadu tak som vyplnil formulár na nete a druhý den som zavolal do centra služieb f. Beko kde mi pani češtinou oznámila že do 2 prac. dní sa mi ozvú zo servisu a dohodnú sa na termíne opravy ,prešlo 5 dní a nič sa nedialo tak som tam zavolal zase a pani mi češtinou povedala že žiadnu poruchu nemám vraj nahlásenú tak som si pýtal od nej tel číslo na servis ktorý opravuje poruchy na výrob. zn. Beko pani si odo mna zase pýtala číslo výrobku dátum kúpy a typ výrobku aj ked som toto všetko už zadával pred pár dnami do internet dotazníku nikolko krát som ju žiadal o tel. číslo na servis ale dotyčná pani zbytočná mi to číslo povedala až ked už som bol total vytočený zavolal som na to číslo kde ma čakalo dalšie prekvápko týpek sa mi nepredstavil len jedno slovo povedal noooo aj ked ja som sa predstavil menom ked som povedal aký problém mám tak mi povedal že opravy po záruke on už neopravuje a dal mi dalšie tel číslo na týpka ktorý to vraj opravuje aj po záruke no tak na záver len tolko páni a dámi od firmi Beko že ten nahratý hlas na infolinke pre zákazníkov hovorí že sa hovor nahráva z dôvodu skvalitnenia služieb je výsmech nám zákazníkom a garantujem vám že každemu nedoporučím značku Beko po takejto skúsenosti váš výrobok doveziem do zberni šrotu tuto značku nedoporučujem nikomu
Rastislav Profant
15.01.2024
Beko Slovakia S.r.o.
Po kúpe tovaru s predĺženou zárukou na 5 rokov, konkr. chladničky v hodnote vyše 500€ sa v treťom roku v rámci bežného používania objavila prasklina takmer po celej hrane gumového tesnenia dvierok chladiacej časti. Po vypísaní formulára prišla blesková správa o zamietnutí z dôvodu mechanického poškodenia. Súdruhovia v Beku majú asi krištáľovú guľu, keď ma hneď z fleku nepriamo obvinili z neodborného užívania veci. Mám fotografiu, kde je jasne vidieť, že sme spotrebič otvárali výlučne madlom, nakoľko sa tam krásne vyšúchal ten ich nekvalitný strieborný nástrek imitujúci nerez. Klamstvo a zavádzanie je celá predĺžená zárka. Na výmenu led diódy na umývačke riadu som čakal vyše mesiaca, nakoľko nebol dostupný náhradný diel. Mohol som odstúpiť od kúpnej zmluvy a dožadovať sa zákonného vrátenia hotovosti. Bol som ústretový a akceptoval som opravu aj po termíne. Spoločnosť BEKO sa mi odmenila tým, že mi nechce vymeniť pre nich zanedbateľnú položku - tesnenie dverí chladničky. Zatiaľ, čo sa snažím dovolať pravdy mám zvýšený odber prúdu, nakoľko cez trhlinu v tesnení mi do chladničky preniká okolity teplý vzduch a zelenina vo freshboxe je permanentne zmrznutá na kosť. Budem rád, ak ma niekto z BEKA kontaktuje s ponúknutím nápravy, inak sa obrátim na SOI + súdny znalec, nakoľko na mail mi nikto z BEKA zatiaľ neodpísal. Amaterizmus, zavádzanie, nekorektné jednanie. Aj to je BEKO.
Marek Bolcarovič
05.01.2024
Beko Slovakia S.r.o.
Mám od nich viac spotrebičov. V záruke sa pokazila umývačka,zadal som požiadavku na servis cez ich formular a neozvali sa vôbec...využil som na servis nakoniec poistku domácnosti. Teraz odchádza display na mikrovlnke,už po záruke....v budúcnosti sa tejto značke vyhnem.
Denis Iliev
20.12.2023
Beko Slovakia S.r.o.
Otrasný prístup voči zákazníkom, ktorí si uplatňujú opravu v záruke.Čakám od 08.02.21 na opravu umývačky riadu, podotýkam, že sú to dva mesiace.Následne mi servisné stredisko odvetilo, že sa stratila požiadavka na opravu v systéme.Neodporúčam značku BEKO.
Valo Peter
09.12.2023
Beko Slovakia S.r.o.
Dal som požiadavku na chybny spotrebič v záruke. Do 2 pracovných dni ma nikto nekontaktoval a dovolat sa na vaśu linku je priam nadľudsky výkon.Mam spotrebič za ktorý som vysolil skoro 500 eur,ktorý je nefunkčny a firma Beko si zo zákaznikov robí dobrý deň.Ďakujem za váš čas a super služby. Už nikdy viac BEKO !!!!!!!!!
Mária Bartova
04.12.2023
Beko Slovakia S.r.o.
Keby sa dalo nedám ani tu jednu hviezdičku . Prikláňam sa k ľuďom , ktorý si od vašej značky nič nekúpia . A budem aj kazdemu odporúčať nechá si od vás nič nekupujú . Kúpili sme skoro 500 eurovu indukčnú dosku , ktorá od prvého použitá bola vadná / pokazena . Nesla tak ako by mala . Hneď sme ju reklamovali samozrejme u beka dostať sa k reklamácií je asi ako vyhrať v loterí. Za 2 roky ( počas záruky ) sme ju reklamovali 3 krat ak by sa dalo reklamujem aj 10 krat ale nakoľko to naschval stále naťahovali aby prešla záručná doba tak bohužiaľ len 3 krat . Vždy nám ju akože opravili . Ale vždy keď som ju išla použiť tam bola tá istá chyba . Akože keď si kupim nový úplne nový spotrebič a hneď ho aj reklamujem že je pokazeni čakám ze sa dostanem k náprave ako je to u iných značiek . Ale nie v beku budú naťahovať len aby skončila záruka a vy ostanete bez funkčného spotrebiča / bez peňazí . A môžte nový spotrebič vyhodit a kúpiť si nový :) . Lebo u beka to vraj tak chodí škoda ze som to nevdela skôr lebo 500 e sme mohli využiť inak čiže sme prišli o dalších 500 e,keďže musíme kúpiť novú indukčnú dosku. Dakujeme Beko
Peter Novotny
28.11.2023
Beko Slovakia S.r.o.
Klobúk dolu pred kvalitou umývačky Beko 28423 x. Výborná cena, kvalitne umýva aj lacnými tabletami. Veĺmi tichý chod. Predtým som mal Bosch a za 5 rokov asi 4 techn. problémy s cerpadlom a softverom. Ďakujem za dobrú kúpu firme Tibi Močenok.
Igor
20.11.2023
Beko Slovakia S.r.o.
Mam 6 spotrebičov a spokojnosť

Pridať recenziu

Mapa

Beko Slovakia S.r.o.