Požičovňa hračiek

Triediť: Najlepšie hodnotené




Gothal Liptovská Osada Liptovská Osada 875, 034 73 Liptovská Osada

Gothal Liptovská Osada

1269 Recenzie
Liptovská Osada 875, 034 73 Liptovská Osada
  • Bezbariérové parkovanie
  • Bezbariérový vstup
  • Bezbariérové sedenie
  • Bezbariérová toaleta
PreVašeDetičky Námestie osloboditeľov 35, 031 01 Liptovský Mikuláš

PreVašeDetičky

0 Recenzie
Námestie osloboditeľov 35, 031 01 Liptovský Mikuláš
  • Bezbariérové parkovanie
  • Vhodné pre deti
  • Reštaurácia

Odporúčané recenzie





Tímea Bačová Velesová
30.01.2024
Gothal Liptovská Osada
,,V náručí prírody,,... Bývali sme v apart. dome vo veľmi útulnej izbe resp. dvoch oddelených izbách. Všetko bolo zariadené v jednoduchom ale čistom štyle. Jediné čo mi asi najviac chýbalo na izbe bola malá chladnička či konvica na kávu, ale dalo sa bez toho prežiť a pri akejkoľvek požiadavke nám veľmi radi pomohli či vyhoveli priamo na recepcii. Stravovanie formou polpenzie bolo za mňa osobne vynikajúce, každý si našiel to svoje, či dieťa alebo dospelý. Deťom sa samozrejme najviac páčil vodný svet, detský kútik alebo vonkajšie ihrisko. Personál milý a prívetivý. Jedine mínus má u mňa požičovňa bicyklov kde na celý komplex mali len jednu detskú sedačku na bicykel a tak sme nemohli objavovať krásy Liptova skrz bicykle ako rodina.
Peter Oslanec
26.01.2024
Gothal Liptovská Osada
Ak máte počas studených dní radosť z návštevy malého aquaparčíku, bazénu, detského centra, fitka, biliardu, bowlingu, výletov do prirody, animovaných aktivít a bývania v malých domčekoch, tak je to miesto pre vašu rodinu.
Tomas Jakubasek
22.01.2024
Gothal Liptovská Osada
S veľkým sklamaním sa mi nedá inak, ako vyjadriť moju nespokojnosť s ubytovaním v zariadení Gothal. Na základe telefonického rozhovoru som si rezervoval v zariadení Gothal izbu, dorazil som neskoro v noci. No čo ma tam čakalo, ma naozaj šokovalo a sklamalo. Kľúče, ktoré som dostal, mi otvorili dvere do izby, ktorá bola v absolútne katastrofálnom stave. Fotografie, pripájam ako prílohu.Beriem do úvahy, že v hotelierstve sa môžu vyskytnúť chyby a nepríjemnosti, ale očakával by som, že taketo zariadenie by takéto problémy riešilo a poskytlo mi aspoň nejakú reakciu či vysvetlenie. V snahe pochopiť situáciu som poslal správu spolu s fotkami, ale nedostal som žiadnu odpoveď.Je nepochopiteľné, že by som mal byť ako zákazník ignorovaný a ponechaný bez akéhokoľvek vysvetlenia alebo riešenia. Vzhľadom na to, že aj ja sám podnikám, rozumiem výzvam, s ktorými sa môžu spoločnosti stretávať. No je zodpovednosťou každej serióznej firmy zaoberať sa problémami a reagovať na ne v primeranej lehote.Moja skúsenosť s Gothal bola pre mňa veľmi nepríjemným zážitkom a som veľmi sklamaný z nedostatku akéhokoľvek kontaktu zo strany personálu. Dúfam, že táto recenzia prispieva k zlepšeniu ich služieb a upozorňuje ich na dôležitosť komunikácie s klientmi.Napriek tomuto negatívnemu zážitku dúfam, že Gothal prehodnotí svoj prístup a poskytne svojim zákazníkom lepšie skúsenosti v budúcnosti, aby nemuseli ako ja hľadať náhradne ubytovanie o 1 ráno.
Martin Neuvirth
18.01.2024
Gothal Liptovská Osada
Boli sme v Gothal Liptovská Osada na pobyte, kde sme boli ubytovaný v apartmánovom dome Smrek.Apartmán krásny, luxusný, priestranný, kompletne vybavený skrátka, super.Vodný svet, ktorý sme využívali každý deň, tiež nemal chybu.Strava na vysokej gastronomickej úrovni, nedá sa jej nič vytknúť. Všetkého bolo vždy dostatok a všetko bolo vždy veľmi chutné.Personál milí, priateľský, vždy sa snažili, aby sme boli maximálne spokojný.Prostredie krásne, celá osada je v obklopená peknou prírodou. Človek sa tam nenudí, stále je tam čo robiť, či už deti alebo dospelý.Super program pre deti, animátorky, rôzne akcie, kino pre deti, detské diskotéky a pod.Oddýchli sme si výborne a určite sa tam ešte vrátime.
Michaela Mrázová
13.01.2024
Gothal Liptovská Osada
Dnes sme sa tam vybrali okúpať aj s dcérkou a na dverách oznam, že len pre ubytovaných hostí, čiže sme cestovali zbytočne!! Nabudúce si to aspoň zaveste na stránku. Alebo by ste mali pouvažovať nad kompenzáciou cestovných nákladov... Veľké znechutenie na našej strane!
nikoleta sebikova
26.12.2023
Gothal Liptovská Osada
Obsluha a reštaurácia výborná, široký vyber jedál aj pre deti. Čo sa týka ubytovania bolo ciste ale neútulné a vôbec nie podľa fotiek, ako bolo znázornené na stránke - chalupa E. Vodný svet fajn, ale saunovy svet ma len 3 sauny a jeden ochladzovaci bazen - najslabšie spa aké som zažila. Čo ale oceňujem bol detsky kutik v budove vodného sveta. Celkovo by som sa tam už nevrátila, za tie peniaze človek vie ísť na lepšie miesta ☺️
Soňa Valášek Angelovičová
16.12.2023
Gothal Liptovská Osada
V areáli je všetko čo len chcete. V cene ubytovania máte vstup do bazénov na 2h. V lete animátorov. A môžete ísť na masáž, sauny, zahrať si tenis alebo bedminton či minigolf alebo pingpong. Rakety vám radi požičajú za symbolicky poplatok. Vonkajšie aj vnútorné detské ihrisko. A ak by ste dá predsa len nudili môžete ísť aj na bajk, ktorý vám tiež vedia požičať. Skratka dovolenka na Slovensku ako sa patrí.
Ľubomír Brunclík
23.11.2023
Gothal Liptovská Osada
Krásne prostredie z malebnými domčekmi slovenskej architektúry, príjemný personál, vždy ochotný a usmievavý. Konečne sa úsmev dostal do našich destinácií.
Darina Bérešová
17.11.2023
Gothal Liptovská Osada
Dobrý deň,chcela by som vyjadriť svoju nespokojnosť s naším nedávnym pobytom vo Vašom hoteli. Naša skúsenosť bola značne problematická od začiatku až do konca, a to až do takej miery, že kvôli tomu píšem túto recenziu.Prvým problémom bola zatvorenie recepcie a celého areálu o 20:00 večer. Čakali sme na kľúče, ktoré nám mala pani recepčná nechať v externej úschovni, ale bohužiaľ nám nezdelila kód. Mala nám ho zaslať do SMS správy, ale žiadna správa neprišla, a telefón nikto nedvíhal. Všetky čísla nedostupné. Bez možnosti ubytovať sa sme boli SKORO nútení v polovici noci opustiť areál hotela a vydať sa na dlhú cestu späť do Košíc. Nakoniec sme sa dovolali na nejaké marketingové číslo na cudzej webovej stránke.Ráno, keď sme sa pokúsili ísť využiť raňajky hotela, sme boli prekvapení, že sme neboli zaradení do zoznamu hostí. To bol ďalší neúspech v reťazci problémov, ktoré sme zažili počas nášho pobytu.Napokon sme boli šokovaní, keď sme obdržali faktúru, v ktorej miestna daň bola násobená 5 krát. (boli sme 5 ľudí ) ALE za raňajky sme platili šesťkrát, čo znamená, že každý z nás zaplatil 16,80 € na osobu. Toto nejasné a nepresné účtovanie nás zanechalo znechutenými.Chápeme, že môžu nastať problémy, ale očakávali sme oveľa lepší servis od vášho hotela. Táto skúsenosť bola pre nás veľmi frustrujúca a nepríjemná. Očakávame, že naše sťažnosti budú riešené primerane, a že sa budete snažiť zlepšiť svoje služby v budúcnosti. Za nás môžem povedať, že Váš hotel si už nikdy nevyberieme pre náš pobyt.